Aparegio Gorj vine în sprijinul abonaților săi cu o platformă online care va oferi beneficiarilor posibilitatea de a completa citirea apometrelor, de a achita facturile aferente sau de a înregistra sesizări. Vor exista două modalități de a transmite indexul sau de a lua legătura cu operatorul.
Prin call center, apelând numărul de telefon 0253/929 (30 de linii simultane). În cazul transmiterii indexului se va apela același număr de telefon, respectiv 0253/929, se va tasta codul de client și apoi indexul contorului. De asemenea, va exista o opțiune de înregistrare sesizări la o altă tastă sau transmiterea la un operator uman. Folosirea acestui serviciu este similară cu cea a operatorilor de telefonie mobilă sau gaze.
În ceea ce privește aplicația portal, trebuie accesată pagina de web a operatorului, www.aparegio.ro unde există următoarele facilități:
– transmiterea indexului pe pagină
– verificarea facturilor și debitului pentru fiecare persoană în parte
– plata directă de pe portal cu cardul bancar
Call center-ul va deveni funcțional în aproximativ 10 zile, iar aplicația portal în maximum o lună de zile