Două primării din județul Gorj vor face angajări în luna februarie, fiind scoase la concurs posturi pentru care se cere o minimă experiență profesională.
Primăria Comunei Drăguțești organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Agricol. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor inginereşti, măsurători terestre, topografice şi/sau cadastru; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an vechime; candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de ari. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 31 ianuarie 2018, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor; 12 februarie 2018, ora 11.00: proba scrisă; 15 februarie 2018, ora 11.00: proba interviu.
De asemenea, Primăria Comunei Aninoasa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant, Compartimentul Administraţie publică, juridic, din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului Comunei Aninoasa. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice, specializarea – drept. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 31 ianuarie 2018, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor; 12 februarie 2018, ora 11:00: proba scrisă; 15 februarie 2018, ora 10:00: proba interviu.