Aparegio Gorj vine în sprijinul abonaților săi cu o platformă online care va oferi beneficiarilor posibilitatea de a completa citirea apometrelor, de a achita facturile aferente sau de a înregistra sesizări. Vor exista două modalități de a transmite indexul sau de a lua legătura cu operatorul.
Prin call center, apelând numărul de telefon 0253/929 (30 de linii simultane). În cazul transmiterii indexului se va apela același număr de telefon, respectiv 0253/929, se va tasta codul de client și apoi indexul contorului. De asemenea, va exista o opțiune de înregistrare sesizări la o altă tastă sau transmiterea la un operator uman. Folosirea acestui serviciu este similară cu cea a operatorilor de telefonie mobilă sau gaze.
În ceea ce privește aplicația portal, trebuie accesată pagina de web a operatorului, www.aparegio.ro unde există următoarele facilități:
– transmiterea indexului pe pagină
– verificarea facturilor și debitului pentru fiecare persoană în parte
– plata directă de pe portal cu cardul bancar
Call center-ul va deveni funcțional în aproximativ 10 zile, iar aplicația portal în maximum o lună de zile
Trending
- Preotul Constantin Necula și academicianul Alexandru Vlad Ciurea, la Târgu Jiu
- Rector nou la Universitatea „Constantin Brâncuși“
- Ce a anunțat ministrul Transporturilor cu privire la Drumul Expres Târgu Jiu – Craiova
- Femeie acuzată de abuz de încredere de către soțul său cu care se află în divorț
- Gorjean cercetat de poliție după ce și-a amenințat nepoata pe Facebook
- Bărbat din Tismana amenințat cu moartea de o femeie
- Hotărâre de guvern pentru construcția drumului expres Târgu Jiu – Craiova
- Tineri gorjeni învățați să devină antreprenori în turismul rural